Search
Close this search box.
beyondobvious

Η διεθνής βράβευση του τουριστικού σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποτελεί δικαίωση των επιλογών μας

Χρόνος ανάγνωσης:

“Η διεθνής βράβευση του τουριστικού σποτ για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποτελεί δικαίωση των επιλογών μας” δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αννα Καλογεροπούλου, με αφορμή το χρυσό βραβείο που απέσπασε το σποτ “Peloponnese – Greece beyond the obvious” στο πλαίσιο του παγκόσμια καθιερωμένου θεσμού New York Festivals TV and Film Awards.

Οπως σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, μεταξύ άλλων, “επιδιώξαμε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα αυτής της παραγωγής, καθώς δεν θέλαμε «μια από τα ίδια». Γνωρίζαμε, από τις πρώτες ημέρες, ότι είχαμε επιλέξει σωστά, καθώς οι αντιδράσεις -σε συντριπτικό ποσοστό- ήταν θετικές, ενώ είχαμε λάβει εξ αρχής τα συγχαρητήρια πολλών εμπλεκομένων στην παραγωγή του τουριστικού προϊόντος και πολλών ειδικών του κλάδου”. Για να τονίσει στη συνέχεια:

“Είναι ένα spot που δημιουργεί προσδοκία για μία ευχάριστη, ανθρώπινη και αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία, το οποίο -με βάση τους διεθνείς δείκτες αξιολόγησης ψηφιακής διαδρομής (KPI’S)- ξεπέρασε, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, κάθε προσδοκία επιτυγχάνοντας τον βασικό σκοπό της καμπάνιας που ήταν να ενισχύσουμε τη θέση της Πελοποννήσου ως τουριστικό προορισμό σε δυνητικούς επισκέπτες και stakeholders, σε επίπεδο τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού μάρκετινγκ.

Η καμπάνια μας ήταν ευρωπαϊκή σε όλες τις αγορές στόχευσης κατά προτεραιότητα -βάσει ερευνών εδραιωμένων ευρωπαϊκών θεσμών-, και η στρατηγική της, προσαρμοσμένη στις post – CoVid απαιτήσεις των δυνητικών επισκεπτών, επιδίωξε να υπερτονίσει το μη πολυσύχναστο του προορισμού και την ευχερή πρόσβαση σε αυτόν, ενισχύοντας την προσδοκία για αίσθηση του «ανήκειν» (απλοί άνθρωποι της Πελοποννήσου, «προσωρινός ντόπιος»). Ταυτόχρονα, με “δυνατές” εικόνες της Πελοποννήσου αναδείχθηκε το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, με έναν ευχάριστο και χιουμοριστικό τρόπο”.

Καταλήγοντας, η Α. Καλογεροπούλου επισήμανε:

“Δεν επαναπαυόμαστε και βεβαίως δεν εξαντλούμαστε σε αυτό όμως. Συνεχίζουμε να παράγουμε υλικό που εστιάζει περισσότερο στο ταξιδιωτικό και λιγότερο στο «διαφημιστικό» περιεχόμενο, η χρήση του οποίου υπερβαίνει την εκάστοτε τουριστική περίοδο, παρουσιάζοντας επιμέρους εμπειρίες και θεματικές μορφές τουρισμού. Μέχρι το τέλος της θητείας μας θα έχει καλυφθεί με επίκαιρο και υψηλής αισθητικής υλικό η πλειονότητα των τουριστικών προϊόντων και περιοχών της Περιφέρειάς μας. Κάνουμε δηλαδή ό,τι δεν έκανε η σημερινή μείζων αντιπολίτευση στα χρόνια διοίκησής της”.

Μοιραστείτε
το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn

Σχετικά Άρθρα