Οργάνωση Διοικητικού – Οικονομικού της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην ψηφιακή εποχή

Η οργάνωση των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στο πλαίσιο της εφαρμογής από εφέτος του ψηφιακού συστήματος ανταλλαγής εγγράφων ΙΡΙΔΑ, καθώς και του διπλογραφικού συστήματος, αποτέλεσε αντικείμενο τηλεδιάσκεψης που ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας είχε το πρωί σήμερα, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, με τις Διευθύνσεις Διοικητικού – Οικονομικού των 5 Περιφερειακών Ενοτήτων.

Οπως σημείωσε ο περιφερειάρχης, απευθυνόμενος στους χωρικούς αντιπεριφερειάρχες και τα υπηρεσιακά στελέχη που μετείχαν στην τηλεδιάσκεψη, η εφαρμογή από εφέτος διπλογραφικού συστήματος στην Περιφέρεια θα παρέχει την αναγκαία πιστοποίηση και διαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών.

Ο περιφερειάρχης, εξ άλλου, έδωσε εντολή να δημιουργηθεί σε όλες οι υπηρεσίες τμήμα εσόδων / ταμειακή υπηρεσία, που μέχρι τώρα δεν υπήρχε.

Παράλληλα, ο Π. Νίκας γνωστοποίησε ότι ξεκινά περί τις 15 Ιανουαρίου και το ψηφιακό πρόγραμμα ανταλλαγής εγγράφων ΙΡΙΔΑ, το οποίο -όπως τόνισε- “αποτελεί στοιχείο του επιτελικού κράτους”.

Μεταξύ άλλων θεμάτων, ο περιφερειάρχης επανέλαβε ότι θα δίνονται βεβαίως υπερωρίες, “όμως μόνο με προέγκριση, προκειμένου να υπάρχει και η δυνατότητα ελέγχου”.

Τέλος, ο Π. Νίκας γνωστοποίησε ότι υπάρχει πρόθεση να ανανεωθούν -καθ’ όλη την διάρκεια της πανδημίας- οι πρόσφατα ολοκληρωθείσες τετράμηνες συμβάσεις, προσθέτοντας ότι το θέμα αυτό θα έλθει στην Οικονομική Επιτροπή προς συζήτηση και έγκριση.

Μοιραστείτε το άρθρο ...

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Scroll to Top