Πέμπτη, 20 Ιούνιος, 2019
mythicalpeloponnese

Τουρισμός

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου επένδυσε από την πρώτη στιγμή στον τουρισμό ως βασικό πυλώνα εξόδου από την κρίση. Στηρίξαμε την Πελοποννησιακή οικονομία στην πιο δύσκολη περίοδο όπου το βασικό της προϊόν οι Έλληνες επισκέπτες μειώθηκαν δραματικά λόγω της κρίσης. Υλοποιήσαμε σημαντικές δράσεις στο πλαίσιο της εξωστρέφειας του τουριστικού της κεφαλαίου του προορισμού «Πελοπόννησος», της γαστρονομίας και της ανάδειξης τοπικής κουλτούρας και πολιτιστικής κληρονομιάς.

Σημαντικές είναι και οι τουριστικές και άλλες υποδομές που δημιουργήσαμε, οι οποίες άλλαξαν τη καθημερινότητα πρώτα του Πελοποννήσιου και κατ’ επέκταση των επισκεπτών μας. Στο επίκεντρο σχεδιασμού μας, επίκεντρο ο Πελοποννήσιος πολίτης. Ως ντόπιος, ως εργαζόμενος και ως επιχειρηματίας στον τουρισμό. Ένας προορισμός κατάλληλος για τον πολίτη είναι κατάλληλος και για τον επισκέπτη του.

Γνώμονας μας οι συνέργιες. Σχηματίσαμε ένα σύγχρονο μοντέλο co-marketing μέσω του DMO που δημιουργήσαμε και συνεργαστήκαμε με τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες διεθνώς όπως Aegean Airlines, British Airways, Easyjet, Austrian, Brussels, Swiss, NikiI, Cedar, Edelweiss και συνδέσαμε την Πελοπόννησο με περισσότερους από 30 προορισμούς αλλά και τους μεγαλύτερους συνδέσμoυς tour operator όπως ο ABTA (Βρετανοί Travel Agent) που διοργανώσαμε το συνέδριο του και ο DVR (Γερμανοί Travel Agent). Η Πελοπόννησος βγήκε από την εσωστρέφεια και για πρώτη φορά την είδαμε ως προτεινόμενο παγκόσμιο προορισμό σε διεθνή έντυπα όπως στην Dailymail, στην Telegraph, στο Lonely Planet, στους Guardian, τον Independent και τον Abta. Συνέργια με τους Πελοποννήσιους επαγγελματίες τουρισμού μαζί με τους οποίους παρουσιάζουμε την Πελοπόννησο στα μεγαλύτερα γεγονότα διεθνώς (Wtm, Itb, Mitt, Tour Natur, Grecka Panorama, Philoxenia, fam trip, press trip).

Εργαλεία μας σε αυτή τη προσπάθεια οι νέες τεχνολογίες με την Πελοπόννησο να έχει μετατραπεί σε ένα ψηφιακό προορισμό με 4 mobile app εφαρμογές, 3 portal, 1 360 presentation. Το επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει το πρώτο Destination Management System σε συνεργασία με Ακαδημαικά Ιδρύματα όπου θα περιλαμβάνει και σύγχρονο data center μονάδων πληροφόρησης.

Ο σχεδιασμός για την Πελοπόννησο τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο του νέου οράματος και με το μέλλον αυτό να συν-δημιουργείται από τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις και τους επισκέπτες.  Κάτοικοι, επισκέπτες, επιχειρήσεις, ερευνητικά κέντρα, πανεπιστήμια όλα μέρος μιας αειφόρου αλυσίδας που στόχο θα έχει την μεγιστοποίηση της αξίας για τον ίδιο τον προορισμό Πελοπόννησος.

Eνημερωθείτε για τα Νέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου αυτόματα στο email σας

X